Kört buss och ropat på ulrik..

Så sa Magnus när jag ringde honom en dag förra veckan som svar på vad han höll på med..
de visade sig att de innebar att han höll omkring toasitsen (körde buss) och spydde (ropade Uuuulrik..)
I helgen var de min tur, vet inte om de var riktig magsjuka men de går under den benämningen
mådde illa som en kalv, spydde som en kalv och var febrig som en ugn..torsdagskvällen och fredagen.
Sen vaknade jag upp på lördagen och kände mig frisk, jätte trött men vrålhungrig..
fick i mig middag tilloch med.. så de vart en knepig magsjuka.
HAHA intressant läsning va?


De har även hänt massa saker på de känslosamma hållet,
men de tänker jag inte gå ut med på bloggen då alla kort inte är lagda helt...
men så rolig var min helg, slår ju Kenzas å Bellas för sjutton.. i svettningar iaf! ;P

Nu ska ja schoobbla vidare på nätet å se om de händer något kul
restrerande dag innebär plugg.. plugg och plugg
är så glad att ja fixade matten precis innan ja började få febern..
nu har ja bara en massa svenska och lite engelska kvar :)
Sen blir de städ... kram påer

Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Usch magsjuka är inget sköj,det ända posetiva är att det oftast går fort över! Jag tycker du är jätteduktig som fixar skolan,trots sjukdom.Må så gott, hoppas du får en bra v.

2009-01-18 @ 14:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback