Have a little patients..

Uuuugh, skulle logga in på mitt mobila bredband och där väntar ett meddelande
"Du har nyttjat blablabla. så du får supersegt internet resten av månaden"
Jaha, va tråkigt då.... Varför ska allt ha motvindar , vad man än gör?

Nu sitter jag och tittar på körslaget och ryser i hela kroppen när
Hannas kör sjunger "Gabriellas sång", den är alltid så fin..
Inte nog med att de är Helen som sjöng den, utan handlingen i filmen
fast jag har hållt på Team Nanne sen första gången och ikväll
rockade dom loss ordentligt!
Min favorit bloggerska Marias lillasyster Anna
medverkar i Team Nanne.. :)

Så nu ska ja fästa blicken på tvn ... jäkla lotto!

Byebye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback