Hamburgare och pommes..

Tjosan!
veckorna flyger fram och nu var det fredag igen :)
Idag hade jag bara en lektion (onödig..) klockan 13.50-15.20 och när jag anländer
dit säger läraren "Ja jag kommer gå om 20 min på möte här har ni upg ni kan arbeta med"
hm, de kunde vi ju lika väl gjort hemma... Har hamnat i en väldigt jobbig grupp
när de gäller att studera utan lärare, känns som komwux är lite mer moget på nåt sätt
för när vi satt inne där så babblade gymnasie-eleverna på som om de var helt normalt..
själv tycker jag man ska göra klart upgifterna så man slipper sitta på fritiden och göra det
och sen kan man babbla på.. dock sa jag inte ifrån, känns lixom som ja blir en gnäll-kärring i deras ögon då. hehe :P

iallafall kom fram till att buddismen (stavas de så?) är ett intressant ämne
då man säger - Det finns ingen gud, och man ifrågasätter de inte heller.
Islam och nåt mer var de, är bara för hemskt, förstår lixom inte syftet med omskärningar
(efter att läst "En blomma i Afrikas öken så förstår jag bara inte hur folk tänker....)

Drog ner till stan och gick på café louise och skulle ta en dagens då ja inte hade hunnit laga till något
hemma för jag var så hungrig att jag kunde dö, men de slutade med en hamburgertallrik =)
Mmmm.. fast personligen är det så att för mig slår faktist inget donkens hamburgare och pommes
punkt och pricka.

Sen vart jag in på Expert och hörde om hur de ska vara med batteriet till minidatorn (då den dör efter en timme)
och dom sa att de är helt normalt, och vill man ha ett bättre batteri får man köpa ett .. som kostar lika mkt som datorn ungefär..
Upptäckte då att One tree hill börjat så ja började springa.. men kom bara några meter
sen hamnade jag inne på röda korsets affär och htitade en vit flisbody me nallebjörnar på, ett par minibinijeans och ett par bruna söta mysisar till bebin :) Fynd! Allt för 55 kr :D

Stressade hem och såg på tio min Oth :) Men de duger, lite varje dag ger mkt i slutändan haha :D

Denna helgen ser ja inte fram emot, en jääävla massa plugg som ska bli klart!
Ha en superduperhelg!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: hm.. okej! aa jag får väl ta och se vad min frisör säger helt enkelt ;)

2009-01-24 @ 10:34:18
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jo verkligen sant! jag lutade det åt de smalas problem just för att jag har bättre erfarenhet av det.



men däremot har jag en vän som är överviktig och man märker hur folk kastar taskiga blickar om hon äter godis eller liknande. men grejen är den att hon äter oftast jättelite, mår sjukt dåligt över sin kropp vilket gör mig ledsen. hon har världens sämsta ämnesomsättning så det är nästan omöjligt för henne att gå ner i vikt naturligt

2009-01-24 @ 11:48:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback