God wonderful morning på er!

så var det dax för ett morgon inlägg av mig...eh kanske inte är morgon för er men
ja var uppe och surfa runt halva natten, hade ca 400 blogginlägg att ta igen och de tog sin lilla tid...
trodde aldrig jag skulle säga detta men innan ja somna kändes de som ja aldrig skulle orka
läsa ett enda inlägg till i hela mitt liv ;)

Ja.. jag har ju lovat bilder och sånt,
problemproblem.
Magnus har vart fast i Nykroppa i 4 dar snart då de var nåt fel på kylaren..
han har ju alla tekniksaker där, även damsugaren o skurgrejorna
så de blir inte lätt att få bort tapetklistret på golvet i vardagsrummet utan dem ;p
Men har inte glömt de är la bra :)

Åååh ja är helt förtrollad, varje gång jag känner på magen känner jag en hård punkt
som jag själv tycker känns som huvudet, och de är underbart att känna sitt barn..
första riktiga sparkarna är väl på ingång snart hoppas jag :D
Usch vad jag längtar till den lille kommer ut, dagarna verkar smyga sakta framåt
nu när man har något så stort på gång...

Nu ska ja äta frukost! Baye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback