Första dagen i skolan - avklarad,

Hello!
Nyss hemkommen ifrån första mattelektionen
som gick super bra.. för en gångs skull :P
Några stycken som kommer läsa samma ämnen som jag så nu kanske ja lär känna någon lite :)
Och kände att lärare passade mitt sätt att tänka, sånt är viktigt för mig annars kunde de blivit jobbigt.
Imorgon har jag samhäll på morgonen och religion på eftermiddagen ;)
Nu är jag helt slut, gick upp 8 och sånt är jag inte van vid som sista året alltid börjat efter 11 ;)
Så nu blir de till å vila :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Va kul att det kommit igång nu! =) Bra om du får bra lärare och bra klasskompisar! Kramiz

2009-01-08 @ 13:55:09
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: mamma

Härliga bilder! Kul att skolan börjat för dej. Hoppas du kommer att trivas. Frågar mina arb kompisar om de har några baby kläder liggande. Kan ju vara bra att ha här med tänkte jag. Tänkte att du kunde komma ner med den lilla sen så har jag mer tid och hjälpa dej. Du lär ju vara långledig ett tag sen. Kram mamma

2009-01-08 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback