Ett underverk, ett herrans underverk!

Goddagens, eller kvällens blir de ju nu..
Vilken dag, vi började med en svenska lektion
sen kom syster & larsson och hämtade upp mig...
Sen bar de av till Karlstad!

Så var de skiitsvårt att finna parkering och vi hade 10 minuter på oss.. där kom de några svordommar ;P
Syrran skrek tillochmed "Pragnent kvinna i bilen" hihi..
Tillslut låg jag där framför skärmen och kände enorm lycka, men även saknad av Magnus vid min sida.
Tur att jag har syrran!
Barnet rörde armarna och man såg hjärtat slå, och vi tillochmed tyckte vi såg vad könet var =)

Sedan sa de att det var felräknat på veckorna och att jag låg en månad efter..
skumt tyckte jag för jag hade koll på mensen, men den kunde ju helt enkelt hoppat över
en månad (hade oregelbunden) så jag är i vecka 13 ungefär.
Bebisen var ungefär 8 cm lång :D så nu tittar den ut i juli istället,
men de är bara bra, då hinner jag sluta skolan och slippa stressa med flytten till Edet!
Jag har ju tänkt mycket att jag har en klasskompis som är i 18:e och hon är myyycket större än mig,
nu i efterhand förstår jag varför :)

Sen bar de till bergvik där jag fick köpt ett par byxor och en tröja och en t-shirt ;) hittade minnsan lite på slutrean!
Sen blev de handla mat på willys.. och innan jag somnade i bilen hem så hade jag ultraljudsbilden
och barnets rörelser i huvudet.. tänk att där inne ligger den :D
Tyvärr fick jag ingen bild då jag ska återkomma 2 mars då jag är i vecka 18!

Nu är jag riktigt trött, ska äta lite och plugga
sen blir de bums i sänga!
Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Är så glad att du och barnet mår bra!

Jag älskar dig, om du inte visste det :)<3



Jag undrar om du har lust och hjälpa mig?

Jag tänkte nämligen börja blogga igen. Fast jag undrar om du kan hjälpa mig med en header?

Jag vill bara ha något enkelt.. jag får min inspiration ifrån www.enmaja.blogg.se

Om du har lust asså?

och om du orkar och har tid?

2009-01-20 @ 20:49:28
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: mamma

Grattis lilla gumman! Så roligt höra din stämma idag då du berättade att den lille va där inne och mådde bra. Nu har vi lite extra tid och fixa med. Mamma mådde inge bra med tanke på att jag vurpa igår. Herregud va fort de gick och nu är hon mörbultad här och hemma ifrån jobbet. men så kan de gå. kram på dej hjärtat. Mamma

2009-01-21 @ 00:40:49
Postat av: Anonym

Lycka till med allt snäckan.. När kommer du flytta hem till mamma o pappa då?? :S Vill ju träffa dig innan de.. Grattis igen till bäbisen:D puss puss

2009-01-21 @ 11:03:00
URL: http://lobbban.blogg.se/
Postat av: Maja

Okej, det gör ingenting. Jag vet ju om att du är ju gravid och du har mycket med skolan och att din dator är ganska liten. Men tack ändå<33

Måste berätta en grej också..

Fast det kan jag inte ta här. så du kan väl ringa mig när du har tid?

PussPuss <3

2009-01-21 @ 15:06:12
Postat av: Sandra B

Ska du lämna vår vackra stad?

haha, det gör du rätt i, här finns inte mkt å hämta :(

Men du måste lova att komma upp och hälsa på ibland...

2:e Mars, vad skoj, då har jag BF :)

Kramar

2009-01-24 @ 19:48:22
URL: http://sandraberg.blogg.se/star

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback