De är något övernaturligt som jävlas med mig..

eller nåt!
Jag satt häromdagen och skrev mitt eget schema (Hade tre olika som ja läser vissa kurser av)
och ett extra papper för samhäll där läraren ville kalla in oss idag på fredagmorgonen
fast vi egentligen ska läsa 3 timmar på onsdagseftermiddagen, men de va la som en introduktionsdag eller något.
Så jag skrev av allt och dubbelchecka TRE gånger så jag skrivit rätt tider..
Iförrgår blev ja lite snurrig av allt efterom de är konstiga tider nu dom första tiderna som inte tillhör schemat
så ja ringde hon som sköter dehär med schemana och fick klart för mig - Samhäll på fredagmorgonen - 9.30.
Igår hade jag somsagt matte och då var de en tjej som också skulle läsa samhäll men visste inget om fredagmorgonen
så vi gick ner till lärarrummet och fick klart 9.30...
Imorse gick jag upp sisådär en 8.45 å fixade ordning mig, för säkerhets skulle skulle jag ta en titt över dagens planer
samhäll 8.30!! FAN.. andra dagen och ja snurrar till allt..
så de var inte så lönt att pallra sig ner till skolan, visste ju ingenting om längden på lektionen eller nåt sånt.
Får försökas förklara detta så bra som möjligt, bra första intryck läraren får av mig då..

Nu har jag iallafall Religion om en halvtimme å ska stoppa något i magen för de håller på ett tag
och ett tag gör att lilla jag är hungrig, eller magen är hungrig hela tiden iaf.
Hörs ikväll! Kram

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

var tydligen korn och inte ris, ingen aning vad det heter tyvärr

2009-01-09 @ 19:06:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Helena .K.

Din lärare förstår nog om du förklarar! Kul att du verkar trivas,alltid tuffast ibörjan tycker jag i jalla fall.Ha en bra helg!

2009-01-09 @ 19:25:03
Postat av: HannaEllenor svarar:

BHelena;* Ja sprang in till lärarrummet efter religionen och pratade med hon som sköter schemana så hon sa att de antalgigen är lugnt, ja var tydligen inte den ända som missade ;p

Jo de är tufft, jag är ju så jäkla nervös inför varje ny lektion men de är bara att försöka komma in i vardagen så flyter de på självt sen :)

2009-01-09 @ 21:19:08
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback