Dax för lite mobil rensning ;p

Hittade precis usb sladden till mobilen där alla mina bilder legat fängslade ett tag,
åååh de är så gött att ha min MIN egen dator, har aldrig haft en bra dator som verkligen fungerar
bara gamla datorer, men denna är köpt ifrån grunden av mig :)
Tex Magnus är inte så pigg på att jag sparar alla mina grejor mest bilder på datorn så de löste vi
med facebook, och min gamla bärbara var knappt så den höll ihop sista tiden,
och det klassiska när man bodde hemma med alla syskon "Du får sitta då, sen..."
haha tänk så mycket man vart irriterad o förbannad på när man bodde hemma som man idag skrattar åt!
Man lär sig vad som är värt att fighta for med åren ;P
Well let´s get started!

Börjar med en fin dag, Julafton.
såhär såg jag ut i sminket, (sjutton att ja inte tog bild på mina nya kläder)


och såhär såg vi ut hemma hos Magnus pappa, fast Magnus ville inte le som vanligt..


en liten jul-kyss..


På morgonen kikade syrran och hennes man in, dock tog ja inte kort då men
jag tog på tårtan jag bakat på caféet i avslutnings sed till mig själv
som jag sedan bjöd dem på... men dom åt så lite att ja fick slänga den när den
stått i kylen några dagar sen mitt i flytten..



Någon mer var också intresserad av den gröna grejjen på bordet..



Så går vi över till dem blandade bilderna,
vissa kan jag ha publicerat här innan, minns inte riktigtt..

Älsklingen första dagen i lägenheten..
jag hängde upp första inrednings detaljen som ni ser..


usch så sleten jag blev av tapetseringen..


Matte tycker om att fota mig (här i nya sovrummet)




Ska ta en bild på han nu också, då han är riktigt fin i pälsen/ansiktet nu när mamma har klippt honom!
Här har vi några bilder från cafeét,
Det finns fler saker som heter detta..


Kaksugna?
Här har vi något som legat i ugnen några sekunder försent xD
Kocken retades med Margit och hängde upp den på anslagstavlan..


En av våra praktikanter hade sin sista dag, och frågade mig om inspiration till sin tårta
ja sa en clown, de är väl inte så vanligt på en tårta?



Sådär, då var de tömt.. nu är jag deppig, somnade till nån timme innan..
allderles lagom för att missa dagens One tree hill avsnitt.. å de är idag Karen fick barnet
å Hales var väl inte så sent efter om jag minns rätt?

Wellwell.. får väl trösta mig med min nya FRIDA.. :)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Där mindes du helt rätt :D Inte illa :D Eller ja...Haleys barn kommer väl idag :P

2009-01-09 @ 12:22:13
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback