Busy day..

Hej på er!
Idag har vi haft riktigt fullt upp, bloggen kommer i andra hand nu och de märks tydligt
men så får de vara ibland.
Morsan är uppe och hälsar på och kom in till stan för att hjälpa mig tapetsera klart en fond-vägg
jag och magnus börjat på för några veckor sen, men tapeterna tog slut så mamsen köpte med
och de blev riktigt snyggt! En sak som piffar upp en annars så vardaglig svensson lägenhet.
Sen bjöd mamma mig på kinan, riiiktigt gott må ja säga :)
Och mysigt med lite mamma-tid ;)
Fick hem en barnvagn idag som är i riktigt bra skick, mamma köpte den åt oss av en av mina vänner :)
Det är en sån som man kan ändra styret på, de kommer la bild på den nångång hihi
Sen kom  vi hem och klippte ner Primus ordentligt, mamma tycker att jag ska börja ställa ut honom
för han är så fin, men ja är inte riktigt på samma bana, tycker han är riktigt fin å så men min vardagshund
o sen skulle de nog bli lite svårt att lära honom att fokusera på ringen o inte på alla andra hundar =)
Vi har lärt honom tre nya saker senaste - ligg på rygg, gå runt i en cirkel & de bästa att lägga en godis på hans nos
och att den ska ligga kvar där sen.. vilket han klarar galant :)

Nu ska jag sova, somsagt fått en massa gjort idag :)

Åååh ja är allderles förälskad i denna härliga datorn.. sån frihet att ha den vartsomhelt utan att behöva tänka på massa
sladdar o skit.. som nu, nu ligger jag i sängen :)

Nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: tack så mycket sötaste du! <3 (=

2009-01-03 @ 22:32:29
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas du är nöjd. Oj va mycket vi fick gjort! Men så blir de när man ses sällan... antagligen.? lite stressigt. Men jag tyckte de blev riktigt snyggt! Kram mamma

2009-01-03 @ 23:57:44
Postat av: Helena .K.

Va skönt att ha mamma där,hoppas ni mår gott alla "tre".Kram,kram

2009-01-04 @ 12:22:08
Postat av: Louise

Hejsan! :p Jo jag kan kanske komma en runda till dig.. kanske en dax utflyckt.. :P hoppas allt är bra med dig o magen? Pusss

2009-01-04 @ 12:42:50
URL: http://lobbban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback