Andra avenyn priserna & jag är klok!

Hej alla goingar som läser min blogg,
Blogg.se krånglade en massa igår och så somnade jag vid 17 på eftermiddagen
och sov till 9 i morse, antagligen välbehövligt!
Hade en superjobbig lektion i Samhäll igår, och kände att de går över styr med den lektionen
för ja har en massa annat och fokusera på så ja bytte kurs till fortsättning data (har A kursen avklarad)
fortfarande samma poäng så de påverkar som tur är inte studielånet.
Dagen har vart aktiv, vaknade vid nio somsagt och hade fått brev från posten att ICA tagit emot ett paket till mig..
hm tänkte jag, ja har då inte beställt hem nåt från nätet? ... men sen läste jag avsändaren: SVT =)

Hade ändrade lektionstider idag så två lektioner krockade med varandra..
blev hänvisad att gå på Religionen (som skulle vara 13.50 men blev flyttad till 10 där matten ligger..)
men så går de när man hoppar in i en gymnasie kurs med massa skolelever och endast 3 komwux pluggande..
Dock hade ja lika väl kunnat gå på Matten istället då vi såg klart på filmen : Leon, som jag sett 2-3 gånger tror jag.
Men ja sprang ned till Matten efter och de visa sig att dom gått in på ett nytt kapitel och haft genomgång
om hur det går till.. sjutton tänker ni nu att jag missade de..
Men jag läste ju matte A i ängelholm, var nästan klar med det så ja visste hur den räkningen fungerar
de är superenkelt tycker jag, ni vet typ -9+ - 8 =
stod där så visade matteläraren mig vilka sidor som ska vara klara till nästa onsdag.. typ 5 sidor me massa svåra tal "neeej de kommer jag aldrig klara"..

sprang bort till ICA (vilket ligger halva byhålan iväg härifrån så de blev långis, + att ja handlade en väska full med mat så de blev rätt tungt att bära på 40 minuter..) och hämtade kläderna!
Tyvärr passade bara 2 av 4 mig, de var 3 tunn tröjor och en tjock myströja.
Jag tror den tjocka var Kims då jag känner igen den och att jag tänkte att den var supersnygg när han hade den på sig..
men spela roll om de är kill/tjej tröja för den är lika snygg för de!
Bilder kommer längst ned i inlägget, Magen är med också.

Sen kom ja hem och ringde massa sånna där tråkiga samtal till viktiga företag ni vet, det roligaste i livet..not.
Under tiden så var de massa telefonkö så ja städade av lite smått överallt och plockade fram alla läxor och gick igenom vad som ska göras i helgen m.m
Satte mig ned och tänkte "Ja.. ja kör väl igång med matten, så delar ja upp de på några dagar så de inte blir jobbigt en enda dag.." lagom till Oth började hade jag räknat klart och är nu på sidan som vi skulle ha gjort till nästa vecka..
ja förstår inte vad som hänt med mig, jag stormtrivs i skolan! Och jag kan matte.... och jag är intresserad!
Men ja gjorde ett klokt val att ta min paus så ja fick finna gnistan igen..

Sen gick jag och pojken ut på en låång snabb promenad.. och nu har jag lagat en massa korvstroganoff
som ja kan frysa in till matlådor.. aktiv dag - JA!

ja nu ska ja sluta tjata om mig själv, hur är de med er alla där ute?

Här kommer bilderna:

Typ en överdrags tröja som man ska ha ett linne under =)
Jippiiie de passa! Och de blir perfekt med den när magen växer..


En småtrött Hanna som försökte göra fin min .. här är magen alla tjatar om..


Ojsan.. jag ville också vara med på ett hörn här, cooolingen med mattes piratmössa!


Denna passade inte, men ja kan ju ha som mål att gå ned graviditetskilorna + resten
så att denna precis passar!


Nääämän,
vilken söt lite kanin.... eller hund som har så söta öron :P Magnus satte
toftar på ! haha, men oroa er inte, vi hade bara på en sekund och tog kortet så de blev la två sekunder..


Denna passa inte heller, men nu vet ni mitt mål!


De var de fina priserna :)
Som tur är tror jag att de kommer gå ganska bra med mina mål
för jag är ute och vandrar hela dagarna nu när Magnus inte hjälper till med pojken
och sen äter jag skitlite... exakt de ja måste men "frossa i mat" finns inte i min värld längre..
Är väl för lite plats i magen kan ja tro :D Haha ;P

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maja

Den gröna känner jag igen! den har hon kyrkdottern på sej tror jag. Nu har de blivit mer mage. Kram mamma

2009-01-15 @ 21:14:08
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hellluuu Hanna Panna :D Vilka fina kläder du vann. Gilla den längst ner på bloggen du hade sist. Du kan gärna skicka den till mig så kan ja prova den och se om den passar haha :):););)

2009-01-15 @ 22:10:15
Postat av: Anonym

Vilken fin mage du har!Må så gott,kram

2009-01-15 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback