Tovar är inte att leka med..

Usch nu kommer jag precis från duschen med pojken.. inte länge sen mamma klippte på honom
och fixa men de var mängder med tovar i pälsen, de gäller att ha tålamod!
På tal om Primus har jag bestämt att sätta honom på foder till sommaren när jag flyttar till mamma o pappa
då Fritte redan finns där. Meningen var att Magnus skulle ta Primus då men jag vågar inte lita på han längre.
Det roliga är ju att ja la in anonnsen igårkväll och fått mängder av svar!
Så nu ska jag tänka på vem av dom som är bäst!

I helgen har jag gett mig in på Invandrarna, och de är väldigt intressant.
Nu ska jag återgå till Beck! Sen när pojken torkat blir de lite pälsvård!
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback