Tänk..

att ni orkar klicka er in här nu när det är knapert med inlägg, vilket verkligen ger mig motivationen.
Jag saknar nog inte inspiration, de blir bara de att man skriver allderles för egoistiskt om det lixom inte händer något
så då har jag ett förslag, något ni är sugna på att jag ska skriva om? jag har ju vandrat in på olika kategorier under året här så något måste ni gillat lite extra mycket!
Jag skriver ju om skolan o så, kanske ni tycker om det.. eller musik, eller mina dikter såklart men dom lägger jag upp när jag är inne i en skriv-period :D
Nu vet ja! Ni skriver 3 frågor vardera till mig om precis vad ni känner,

Måndag var det nu, vilket är veckans hårdaste dag.. fast inte för att det är just måndag utan för att jag har heela tre lektioner! De är mkt för komwux :) Annars tycker jag alltid de är kul att köra igång på måndagarna .. då jag träffar folk.
Så har man slängt sig in i att börja med en utredande uppsats på svenskan, ändå tycker jag de är lättare än vad A kursens upg där dom ska göra en argumenterande uppsats.. lucky me!
Sen satt jag och Marie kvar i skolan typ tre timmar efter att vi slutat för att fixa lite data upg, och matte... som jag är körd i men ja försöker iallafall! hm sen satt vi och bara flumma .. så kom vi in på att hon tyckte att jag verkligen är mig själv och att hade jag inte vart de så hade jag kanske tyckt hon var konstig :S hahah ;D tror jag inte skrattat så mycket på ett år, när vi skulle fixa data upgifterna så sitter hon och säger "Meeen hanna, hjälp mig då... aaah hur fick du in den där å den ?? hanna..."  och sen skulle hon snyta sig på engelskan då säger hon "Ja nu måste jag och blooose my noose" xD
Fick tebax svenska upg om dödsynderna idag, fasen har ju vart nervig över den hela helgen.. de var bara dåliga förklaringar på vissa grejor och stor-bokstavs fel.. men annars var den OK! ok.. ja som kämpade vääldigt mycket med den så jag hade lite högre förväntningar, men ok är väl ok..

Helgen har vart dötråkig, som alltid här i döööhålan.
Tur jag fick hela orginal samlingen om Utvandrarna av Vilhelm Moberg av papsen!
så sysselsättning hade jag!
Är verkligen inne i en duvemåla period, lyssnar bara på de och läser boken och gör presentationer om Helen på engelskan :) Wellwell.. skriv nu ner 3 frågor ! Ha de gott.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kolla mitt senaste inlägg haha skit ballt videoklipp :D

2009-02-03 @ 10:09:52
URL: http://mellansplace.blogg.se/
Postat av: mamma

Nu har våran data krachat igen ! Men den ska Olle göra till en TURBO nu så de hoppas vi att den blir toppen.

Pappa har tränat nu för första gången på gymmet. Jag instruerade honom. Ha ha. Hogge kommer nu i slutet på veckan och hälsar på. Han ska även ta en sväng om bror sin. Fråga 1. Kan ju höra om han kan komma förbi dej?

mamma

2009-02-03 @ 15:18:03
Postat av: mamma

Nu du är datorn i Turbo form... Kram mamma

2009-02-03 @ 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback