Lördag 21 februari

Tjooho!
Nu sitter jag hos mamma och pappa och Gabriella som antagligen ska ta över Primus i sommar
på foder har vart här med sin man och hämtat Primus på prov en vecka..
Och ja känner en enorm saknad redan innom mig... usch inget kul, vi lever ju som inpå varann lixom..
Jaja får hoppas de släpper snart... ja har ju lämnat honom ett tag innan så de ska nog gå bra.
Tågresan gick bra, Primus var lite si och så, träffade en valp som var 8-10 veckor gammal
och de tyckte Primus var en leksak.. hehe så fick hålla dom isär på resan.
Sen träffade ja lillasyster i Trollhättan som tog bussen hem med mig,
busschaffören var helt cp.. dom har spärrat för kontanter på västtrafik efter 19 på kvällen..
och när ja väl ska betala så säger han att de går inte.. och skäller som fan på mig och säger
att "det borde du veta" och fan vet vad.. men saken är den att bussen avgår kl 18.18 och ankommer till
lilla edet 18.45 .. hmm vad får han 19 gränsen ifrån?? för han sa "vi har inte kontanter efter 19, du får skylla dig själv om du åker fast hos kontrollanter"...
Så ja avslutade diskussionen med "vad heter du" och hans svar blev "De säger ja inte, du får väl titta på bussens
nr och tid" och då sa jag "Japp, ja ringer västtrafik i morgon" därefter gasade han på och körde som en idiot så ja höll på att flyga framåtstupa i bussen..

Men så anlände jag och vi åt go thai mat och nu har somsagt dom hämtat Primus.. nu är de bara en vecka men i sommar blir de över ett år ..ffyfan, ja vet att han får de bra.. men ajj!

Nu ska jag umgås med min familj! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback