Lilla edet!

Hola! Sitter här och ska precis boka biljetter me tåget till edet,
de bär av imogon, en impulsgrejj då en tjej ska testa att ha primus en vecka nu när ja har lov
så är ja hos mamma å dom :) Mamma hjälpte till med biljetter :) Så nu händer de äntligen något skojj!

Ang kommentarer och länkar.
När jag var inne för nån vecka sen och skulle redigera min ipod som låg till höger så raderade jag
tydligen även vissa färgkoder så länkfärger försvann, men lugnt! ni håller bara med musen där länken ligger så finns den där bara att den är inte syns lixom..
ska sätta mig med detta när ja har tillgång till en något snabbare dator än denna just nu!

Blir la lite mer uppdatering neråt landet!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback