Kalla det hormoner..


Här har de inte hänt ett skit faktist sen sist,
Förra veckan var de plugg, blev deppig när jag insåg att det blev helg och ännu en ensam helg.
Men något som är skönt är att jag föredrar att vara ensam än om de hade vart som förr med Magnus
så de är ju bra! Han hade väldigt svårt för att låta mig få mitt space och han blev ofta sur för det..
Ang. honom blir jag bara mer och mer arg på honom .. pengamässigt är det åt skrothögen tack vara honom
och jag känner mig bara mer och mer ivägen för allt folk i denna jävla byhålan..
Hade jag kunnat hade jag packat ihop direkt, för jag är trött på att ta skit hela tiden.. men tur att jag
var lite arg tidigare idag så jag vågade ringa hyresvärden och säga upp lägenheten från sista maj,
han hade full förståelse för situationen och jag har skitdåligt samvete för att jag sa till honom att vi skulle ha råd att bo här och så har ja tapetserat så fint och fått upp spjälsängen o allt.. men shit happens.

Usch blev mer förbannad när jag BRÄNDE nudlar.. haha och sen skulle ja in och ta blodprover för nästa veckas läkarbesök - då stänger dom en timme tidigare.......... men de är bara min vanliga tur.. som allt annat här i livet.
Det värsta med dehär är nog inte ensamheten isig, utan att de aldrig händer ett piss..
när var jag och roade mig senast? Hmmm.. jo ja har vart till k-stad nåra gånger men då har de alltid inneburit handling inprincip aldrig någon bio, aldrig någon fika på stan.. att bara kunna gå ute på promenad med en vän eller ha en tjejkväll och äta gott å snacka skit - de finns inte i denna världen tydligen.

Jaja, alla tänker olika och väl är väl det, idag har väl vart en extremt irriterad dag.. men då får ja också sagt vad jag tycker.
Tycker de inte är så kul att blogga varje dag längre, men ni förstår ju varför när de inte finns något att blogga om.
Barnet växer som de ska och ska på Ultraljud om ca 2 veckor! De ser jag fram emot :) Vilken upplevelse sist, barnets rörelser sitter alltid i mitt huvud :)

Nu ska jag läsa lite Nybyggarna !
sen är de väl så att mitt humör kommer av att jag har extremt mycket plugg och en vecka med lov och inte ett öre att åka och träffa någon kompis.. alltså sitta här i lägenheten helt själv en vecka.. de kan inte vara nyttigt.
Nattinatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback