Jag är starkare än du.

Först och främst vill jag inte ha massa kommentarer om vad jag skriver
här och att jag säger för mycket, för jag säger bara sanningen.
Senaste dagarna har Magnus verkligen visat vad han går för.
Häromdagen skrev han att han skiter i oss. Och idag slank nyckeln ner i bredvlådan och han sprang ut för att han inte vågade prata med mig face to face Jag blir så förbannad för visst att vi inte funkar men han måste ju ta ansvar och bete sig vuxet för barnet skull. Han har lämnat mig och barnet, plus alla räkningar.
Inte undra att jag är arg, men vet ni? Det han som förlorar i det långa loppet.

En låt som jag haft på huvudet som hjälpt mig många gånger när jag vart nära att deppa ihop (självklart tar hans beteende på mitt psyke, speciellt att jag får allt ansvar men de posetiva väger över det negativa, hellre leva med barnet och satsa på oss två än att gå omkring och vara olycklig för magnus inte vet hur man behandlar folk med respekt)


Även om du tog tillbaka allt som du har sagt
Även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär
Även om du sa förlåt för allt som du har gjort
Så skulle jag aldrig se åt dig igen jag svär
Om du lovade att ändra dig och bli normal
Om du sa jag kommer alltid att älska dig
Skulle det inte spela någon roll
För tro det eller ej men jag älskar inte dig

Du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Det har jag lärt mig nu

Du brände dina broar när du sa det där
Som fick mig att förstå vem du egentligen är
Jag vet du bär en mask som du tror ingen ser
Och när du försöker le så ser vi den bara mer

Men du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu

Du har sårat mig mera än du tycks förstå
Men ett öga för ett öga, ja det heter väl så
Och du som tror på karma, och kallar dig lärd
Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Nej du får stå kvar
För jag går nu
Ja, jag går nu
Och jag är starkare än du
Ja, jag är starkare än du
Jag är så mycket starkare än du
Det har jag lärt mig nu.


(haha jag var bara tvungen!)



PÅMINNELSE:

IMORGON LÖRDAG SÄTTER JAG LÖSENORD PÅ BLOGGEN.
MAILA MIG PÅ: [email protected] OM NI VILL HA LÖSENORDET.
ÄVEN ALLA DAGLIGA LÄSARE JAG INTE KAN NAMNEN PÅ, OM NI PRESENTERAR ER SÅKLART :)

P.S min syster Heidi är bäst! Hon om nån ställer upp
på mig just nu när allt känns som en nedförsbacke! D.S


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fy fan va fegt! Nu tycker jag illa om han. Har försökt in i det sista och hoppas på att han ska mogna!

2009-02-06 @ 21:27:56
Postat av: Maja

jAG ÄLSKAR DIG.

Du får ringa mig vilken tid på dygnet, när som helst. Alltid.

Läs mitt sista inlägg :)

2009-02-06 @ 22:36:07
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback