Förlovning och mat

är dagens två stora händelser.
Igår vid 19 stack jag till Charlotte och skulle stanna en stund tänkte jag, en dag i morgon också..
men så hade vi så himlans sköj att ja inte vart hemma förrän efter ett :)
Blev en hel del skratt och minnen! Väldigt mysigt =)

Idag skulle jag luncha med Erika men som vanligt stressar jag ihjäl mig innan jag lämnar ytterdörren..
dock tror jag ja var i tid ändå, men jag cyklade i rallyfart med en cykel utan en enda broms :D haha,
Vi åt supergo lunch på kinan och det var skönt att få prata av mig lite om alla tankar jag har!
Tack Erika!

Sen for jag hem och packade ner massa träningskläder och satte mig en stund med skolarbete,
jisses vilket arbete jag har med min uppsats! men tar man lite varje dag nu på lovet hoppas jag att
de blir ett bra resultat! Usch! Har två prov nästa vecka...

Sen cykla jag bort och mötte lillasyster för vi skulle vidare till något som kallas "sportlife" tror jag,
papsen hade gratis träningskort där å då ingick gym, bad och solning.. så ja gjorde allt utom gym haha :P
Var en del folk där nere å ja är ändå inte just nu i nån speciell form :)
Men gött var de, och fint har det blivit sen renoveringen!

Sen bar de av till Caféet och där tryckte jag i mig en väldans massa onyttigt, vart så hungrig efter badet :p
Åså handlade majsan ingridienser till dagens middag som jag började laga när jag kom innanför dörren,
det blev "Fondue" (med bla. cocktail tomater, charlottenlök, paprika, kött & färska champinioner) och med färska klyftpotäter, riktigt uppskattat!

Skulle egentligen iväg till Charlotte ikväll med men både hon och jag var trötta efter dagen
så ja satt hemma och såg på tv med mamsen , nu är klockan återigen över två på natten..
Morgondagens planer är Födelsedagsmiddag hos farmor och ev möta lotte senare,
längtar så efter min lille pojk.. undrar hur hans tankar snurrar utan mig :P

Jo för sjutton!
Jag har alltid haft ett speciellt intresse för kungafamiljen och speciellt kronprinsessan,
(hade ett stooort foto på hela kungafamiljen ovanför huvudkudden när jag var liten, och när
vi var på soliden en sommar så frågade jag bara efter henne... många flickors dröm att få vara prinsessa...)

så de var riktigt kul å höra om förlovningen, ojoj vad dyrt bröllopet verkar bli.. men å andra sidan hur ofta händer de ? :P
Nej nu måste jag sova! nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback