Ett leende,

Åh .. underbaraste underbara One Tree Hill.
Såg precis avsnitt 14 av säsång 6 and boy, de var ett tag sen de var lycka nästan igenom hela timmen!
(läs inte meningen nedanför om ni inte sett de än.. hihi)
Peyton & Luke ska ha en liten.. Mia & Chase dejtar.. Brooke & Julian har något.. Hales & Nate are doing great.
Vad mer kan man begära... De värsta är att man får dendär magkänslan att "nu är de allt slut snart"
precis som de en gång för länge sen var med Rederiet och Tre kronor..
They still going strong med inspelningar, men frågan har väckts hos alla skådisar, när tar One Tree Hill slut?
Jag tycker att man kan göra som med typ... våra bästa år! De har väl hållt på i generationer typ.
Bra då blir alla nöjda och glada :D
De bästa är ju när Chad fick frågan "Vad har du för mål?" Och hans svar var "My job is to entertaine, even when Oth stops I will do others movies and stuff" well, underhåller gör han.. med råge !

Jag har en riktigt stor dröm i mitt liv, en dröm som antagligen inte kommer slå in.. men detta är något jag vill mer än någonting annat - åka till USA och få hänga en dag med the crue, hade vart grymt coolt!
Läser bloggar som folk skriver om att dom hänger utanför varenda inspelning och pratar med Hilarie å allihopa , å
att Chad (min favvis) är supergo mot sina fans, även om han är jätte stressad springer han fram till dom och småpratar lite! What a dream!


Ja de blev ett halv engelskt inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Gumman! Tack för lösenordet! Ta hand om dig och glöm inte att jag är bara ett telefonsamtal bort!!! Massor av kramar

2009-02-07 @ 09:44:01
Postat av: Helena.K.

Hej tjejen! Hoppas du mår bra, jag bara kolla så mitt lösenord funkade! Ha en go helg, själv ska jag lägga undan skolböckerna o åka o jobba.Behövs ju lite pengar ibland också...Må så gott, kram

2009-02-07 @ 10:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback