Det börjar ge resultat!!!

Ååååh idag är en sån underbar dag :)
Jag har bara haft nedåtgång sen Magnus började med sitt vims men nu så!
Lägenheten är uppsagd från och med siste Maj (men kommer bo hos en kompis i filipstad fram till 12 juni då det är
den dagen jag slutar skolan här oppe
) sen ringde jag telia och sa upp min hemtelefon.. och då sa kundtjänst att ja ju även har bredband och där är det bindningstid.. jaha tänkte jag.
Fick prata med en supertrevlig tjej på bredbands avdelningen och förklarade att jag har mitt mobila bredband och har egentligen ingen användning av mitt fasta, och när ja flyttar till mamma&pappa så kommer ja inte kunna koppla in bredband hursomhelst.. men tydligen kan man bara lägga fast telefoni på vilande men icke bredbandet.
Så satt vi där och diskuterade och då sa hon att ja kunde få en klumpslumma på de två åren som ja har kvar på mitt bredband (alltså 24 * 229 kr) vilket skulle bli en jobbig summa.. jaa så frågade hon varför detta är ett så hastigt beslut och då förklarade jag inprincip vad jag vart med om med Magnus och då sa hon att hon inte visste hur hon skulle klara en sån sits som ja är i (detta är alltså samtal med telias kundtjänst!!) och så säger hon "Men du, jag gör en liten fuling här.. vi stänger av ditt bredband och så tar vi bort bindningstiden.. så slipper du det" och ja fatta inte riktigt förrän efter en stund så sa ja "Får man verkligen göra så?" Å då säger hon "Ja de går på ett sätt" typ.. de kändes som en sten släppte från bröstet på mig! Jag har vart så deppig för att ja inte fått de ekonomiska att gå ihop denna månaden och så kommer hon och ger mig en ordentlig pusch! verkligen vad jag behöver :D

Och något mer underbart är första sparken igårkväll! nu var jag 100 % säker på att ja kände en spark :)
De lixom sprattla till efteråt å bubbla eller nåt kändes de som, svårt att förklara.. :P Men supercoolt!
Illamåendet är i stort sett förbi.. de som är jobbigt är väl att kläderna börjar bli jobbiga å ha på magen då de börjar kännas som magtröjor.. och jackan! den sitter riktigt tajt på magen nu :) Springer säkert på toa 5 gånger om natten nu så tur man har toan bredvid sovrummet :)
Usch nu börjar jag inse när de händer saker med kroppen att jag faktist kommer bli riktigt stor! börjar bli rädd för att bli för stor.. har inga planer på att handla föör mycket kläder än de ja har, mjukisbrallor å lite längre tröjor ungefär..
Skolan flyter på ordentligt, matten går skitbra :) Ska ha prov både i engelska och matte om två veckor (har lov nästa vecka.. vilket är sådär.. händer ju inte så mkt men har en svenska uppsats som ska in så den kan ja knåpa extra mkt på..) oj vad text de blev nu.. åååh va gött å slippa detdär bredbandet!!!
Puss på er!


Jag har ingen speciell tro,
men har man de svårt frågar man ändå alltid efter någon..


Jag drömde att jag gick längs en strand, tillsammans med Gud.
bakom oss lämnade vi våra fotavtryck, ett par var mina och ett par var Guds.
 "Jag är alltid med dig genom hela livet" sa gud till mig, bilder ur mitt liv trädde fram,
och samtidigt såg jag våra fotspår i sanden, när jag sett hela mitt liv, märkte jag att vid vissa tillfällen,
när jag haft det som värst i livet, under dom svåraste stunderna, fanns bara ett par fotspår...
jag frågade gud: Jag förstår inte hur du kunde lämna mig när jag behövde dej som allra mest?!
då svarade Gud:"Jag älskar dej och skulle aldrig lämna dej. De svåra tider,
när det bara är ett par fotspår, det var då jag bar dej".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback