#1

Så kallt.
Ibland känner jag mig som jag är en fånge
Jag tror jag kommer vara fast här, för ett bra tag.. yeah yeah
Och varje andetag kämpar jag för att ta
Är så hårt dessa fyra väggar, Jag vill bryta
Jag sa till polisen att du inte var här i kväll
Att strula runt med dig kommer en dag ta livet av mig,
Oh yeah, yeah
Men varje gång jag ser i dina ögon
Då är det värt allt jag får offra...

Om detta är den typ av kärlek som din mamma brukade varna om..
I trubbel.. jag är verkligen i trubbel!

Räknat ut vilken det är??

Okaj, one more pic..

Och hon sköt mig genom min själ (och han sköt mig genom mitt hjärta)
Känn min kropp bli kall
(Han brydde sig inte, det gjorde han inte orolig, han är konstig ..)



oh yeah, oh yeah!
i mina öron är detta en riktigt klassiker..
och jepp jag har bloggat om den innan, men har ni tröttnat?
Den är så sann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback