090222

Halo!
Då har man vart en dag i Edet utan Primus..
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan honom sen..

Annars började dagen sent, somnade vid två inatt då ja o mamsen satt och pratade och såg film,
sen fick ja något baksug så började planera.. men vi skulle ha middag vid 5 så de blev stressigt när jag
insåg att allt inte fanns hemma till baket.. så ja fick låna olles moppe och köra enda till ICA! haha
riktigt skoj å köra ;P

Sen kom ja hem men då var de middagsdax så de vart ingen idé att köra igång med baket..
så kom farmor över till maten .. supergo fisk med wok o potais å skagensås!
Och så gick OTH igång så baket kördes inte igång förrän vid 19.. Maja var med o baka
å de blev Ryttarkaka (typ choklad kaka i långpanna med toscakokos på) och mitt egna recept på
kolakakor i form :) Supergott!

Tyvärr blev ja riktigt arg på Olle när han käka upp inprincip allt mitt godis jag handlat..
och då visste han ändå att det var mitt, så ja har varit benhård med att han inte får smaka alls
på våra bakverk minsann..
Undrar hur de ska gå å bo här... ett bra ord för den situationen som jag lärde mig i skolan "likgiltighet".

Jaja, nog om det.. ringde även till G som har Primus och det verkar flyta på där borta..
morgondagens planer är:
  • Fika med Maja efter hennes skola
  • Träffa Charlotte (och Ina!) :D
  • Få nån tid till mina läxor.. har en hel del som ska va klart...
nu ska ja se om de finns nåt intressant Andra Avenyn som ja missat sista veckorna då internet vart seegt
å jag har inte ettan hemma!!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback