Tjörn, bebisar, bullbak & kusinvitamin!

Hej!

De händer otroligt mycket, ibland för mycket känns det som.
Pojken växer å växer, tiden går och går..
Igår var vi på öppna förskolan och sjung massa trevliga sånger med massa andra bebisar,
dock är Charlie inte sååå engagerad.. hihi =) han vill bara ha sin mamma.... och det hela tiden!
Sista dagarna gallskriker han om jag lägger ifrån honom en stund.. tur man har fått låna ett babybjörn sele så
han får vara nära mig så ofta som möjligt =)

Häromdagen var vi på Tjörn hos Anneli och bara var, åt mängder med björnbär och var nere och njöt av havsdoften!
Lite för kallt att bada och fortfarande inte så bra för min kropp efter förlossningen.
Men tog mängder med underbara bilder på mig&Charlie, även mami var med på ett hörn nånstans.
Bilder kommer.

Var hos psykologen igår på BVC, vilket var underbart! Alla känslor som blivit skapade inom mig fick redas ut ordentligt och jag kände att jag hade tömts på alla funderingar när jag gick därifrån, hon hjälpte mig verkligen att vända på saker och ting.. det kommer visserligen ta tid att må bra igen efter allt men att gå dit gör att det kommer gå betydligt bättre och framåt än att betynga mina nära och kära med mina orotankar och problem.

I nästa vecka tänkte vi och pappa åka upp till Trollhättan/Älvhögsborg och bada med lillkillen, får se vad han tycker =)
Ska även inhandla lite kläder.... haha har ju inget som sitter bra sen tiden innan/under graviditeten.. inte precis så man brytt sig om senaste modet =P

Har fixat och donat i boa av och till sista tiden, nu är de underbart mysigt och barninrett där inne.. =)
jaja, nu har jag satt en deg till kanel/mandelmass bullar (eller egentlgen marsipan, morsan köpte fel =P själv hade jag skrivit på inköps listan att hon skulle köpa 50 kg jäst... hahah)

Kusin / "Tant Nenni" med pojkvän kommer vid 4snåret och hälsar på, å då måste man ju ha något gott att bjuda på!
ska även baka till en utsällningsdag jag och mor ska till i nästa vecka... å 4 september åker farmor&jag ( å Charlie såklart!) ner till skåneland =) gud så jag läängtar!!

Just de, namngivningen är satt till den 3 oktober då vi även tänkte slåihop det med kräftskiva.. inbjudningskort är på G.. ni kan ju skriva en kommentar om ni kan då (ni vet vilka ni är :P) haha

ha de gott,

Hanna

Kommentarer
Postat av: tant nenni

Jaaaa vi kommer ju såklart ;D

2009-09-02 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback