Sorry

Jag har fullt upp.
Förklaring behöver ni nog inte, jag ger min tid till Charlie och sitter knappt vid datorn, inte som förr,
jo visserligen läser jag lite bloggar men inte i närheten till lika många som förr.

Dagarna ser relativt likadana ut, nätterna också.
Charlie sköter oftast sin sömn och vi sover 4-5 timmar i sträck om natten sen upp en sväng för att sedan somna om,
gör småsaker dagligen som att gå bort på edet, åka ut me familjen någonstans, bara vara hemma.
Jag har tagit en massa bilder men i nuläget går det helt enkelt inte att ladda upp på bloggen, måste lösenordöppna den och det gör jag inte igen, alla bilder jag vill publicera läggs på facebook profilen.

Idag var vi till returvaruhuset i Stenungsund och jag fyndade en jättefin babysitter för bara 40 kr, riktigt fräsch! och betydligt dyrare på tradera, såg även en fräsch klippansoffa som dom bara ville ha 300 kr för, och då var de även tvättbar klädsel.. men ja hoppade de ändå, hur skulle ja få hem den ändå?

Kom precis hem från farmor, får låna hennes inspelningsbara box och spela in NCIS som är mitt favoritprogram just nu, riktigt skönt! blev två timmars egentid men sista halvtimmen började jag få hemlängtan efter min älskling..... hur ska detta gå när ja ska få egentid nån kväll med kompisar? :P

Blir förresten antagligen skåne i början på september.
ja.. nu fick ni lite update, ja tar det när ja får tid ..

Imorgon blir de BVC och sen ska ja även kolla upp lite träningslokaler här i edet, får se!
Nu ska ja komma igång ordentligt när jag är rökfri och motiverad =)
speciellt för Charlies skull!

Pussokram,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är Hanna, förstår att du ägnar all tid till den goa o fina lille snutten. Kramiz på dig. /Anna.

2009-08-12 @ 08:30:07
Postat av: Helena.K.

Va härligt att höra att ni mår gott bägge två. Jättemysigt att träffa dej och Charlie när Janne fyllde år. Så fantastiskt söt liten son du har skapat,ett riktigt undervärk. Ta hand om er.Stor kram Helena

2009-08-15 @ 15:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback