Lördag igen då..

Har hänt lite saker sen sist, pojken övar sig som sjutton med nacken! Och är väldigt intresserad av sin omgivning, men de är mestadels bara mammas famn som duger :P
Inatt mådde han lite dåligt, som tur var tog mormor honom en stund på så ja fick sovit någon timme.

I torsdags var vi iväg och tittade på båt utanför Uddevalla, och pappsen slog till och köpte en Hurley 18 som ska heta Sally antagligen.. inte för jag vet så mycket om båtar, men de ska bli kul å åka med en sväng framöver.. fast bara över dagen, en båt är för lite space för en som mig =P

Igår fick jag besök av en kär gammal vän Linda, satt och pratade om gamla goda tider å livet nu, riktigt trevligt!
Har hänt en hel del under årens lopp =)

Ja.. vad händer annars? inte mycket, jag går hemma och njuter av Charlie helt enkelt, förstår faktist folk som bara vill ta det lugnt med barnet första tiden, man har helt enkelt ingen ork till speciellt mycket mer!
Fast jag är riktigt bio sugen nu... de är knas, i värmland såg ja aldrig på bio för ja tyckte biosalongerna och utbutet inte var det samma som i Göteborg/Thn å så, så nu när ja har nära så skulle jag nog kunna gå på bio varje dag!!
Wellwell, ska få lite gjort nu innan grodis vaknar därute i vagnen, han njuter av sommarvärmen med morfar!

Pussokram,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Tyckte de var jätte roligt att träffa dig och familjen :) Å Charlie är ännu sötare i verkligheten än på bild :P

Kramar

2009-08-01 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback