Hundutställning

Tjosan!

Igår blev de hundutställning, upp vid 6 efter fyra timmars sömn.. men det var riktigt trevligt att träffa dem mamma hjälper i SWTK styrelsen, vi hade hand om caféet, körv me brö å fika.. å Charlie hängde med i bärselet =) fast han sov mesta dels, de gör han nästan alltid i selet ;P
Sen när vi kom hem vid 15 så stupade jag o Charlie i säng till 18 ;) Sen drog vi med Majsan till en av hennes vänner och gjorde "trading" eller hur de stavas, när man "noppar" ögonbrynen med tråd! Kändes lite gran men saaatan vad snyggt det blev =) Lite lyx man får unna sitt utseende som jag annars inte bryr mig så mycket om i bebistider.. hihi

Inatt somnade Charlie inne så ja satte babylarmet och gick ut o la mig, så när larmet går igång så ringer det upp min mobil.. han somnade typ vid 11 å vi båda måste sovit som stockar för när larmet ringde var hon 5.. med andra ord - nätterna börjar bli bättre =) (inte för dom vart såå dåliga som ja hört andra berätta om hur de har haft)

Idag blir de fika med Charlotte&Christel på nåt av de TVÅ caféerna på edet, för i fredags öppnade Emma "Sött&nött" så vi får se vilket dom är sugna på!

Ha de bäst!

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback