För jag har..

Beställt hem Camilla Läckbergs senaste som inte kommer hem i brevlådan förrän 16 september (realise datumet) ... Fyrvaktaren! Spännande, spännande!
Älskar alla hennes böcker! Och jag läste lite på "förhandsvisningen" och jag kan ju säga såhär..... Erika o tvillningarna verkar ha klarat sig..Sååå spännande! och som jag har väntat!

Vill du också beställa hem (och få en signad bok) och då även få en chans att tävla om att gå på röda mattan med Camilla?
klicka HÄR

Nu lät de som värsta reklmen, men jag vill ju att ni också ska få upp ögonen för denna fantastiska författare.. men den chansen är liten då hon är en av sveriges största...


over and out.

Kommentarer
Postat av: Helena.K.

Ja visst är hon en duktig förf.jag bara längtar tills jag är klar med skolan, då ska här läsas vill jag lova! Må så gott o pussa på lille man.Kram, kram

2009-08-23 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback