Edetnatta.

Igår var jag ute med Charlotte & Christel på edetnatta, fick barnvakt av lottes moder några timmar till mamma tog över för natten... och det gick bra! Visst saknade jag min pojk å sprang nästan sista biten hem.. men kul hade vi!
Började men grillning nere vid älven i ösregn & starka vindbyar.. haha men de blev lyckat det med =) Sen gick vi upp till Charlotte och satt o prata å förfesta lite... drog ut på tiden över en timme ;P Sen vandrade vi till tältet o träffade en massa gamla polare.. jag var typ den som fick presentera mig för alla gamla vänner, för ingen kände igen mig ! fick la höra typ 30 ggr igår "Nä men e de du Hanna? Herregud.. e de verkligen du?" haha =) Sååå mycket har jag väl inte förändrats? De var riktigt kul å se att alla gamla kompisar är vuxna nu precis som ja... de märktes att de gått typ 6 år sen ja bodde här ;) Sen dansade vi å gick runt i vimlet, idag har jag ont i benet så Charlotte svängde nog liiite för mycket med mig haha :P Kvällens roligaste var ju situationen att sitta inne på bajamaja o pumpa ur.. det skulle jag nog egentligen förevigat på ett kort :D

Nu skriker någon på mig!

pussokram,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Helena.K.

Va härligt att höra att din kväll blev lyckad!Kram

2009-08-30 @ 17:40:44
Postat av: Mamma

Hade jag verkligen velat fota!! ha ha

2009-09-03 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback