Båtar å kärlek

Idag kommmer papsens Hurley 18 hem!
Under gårdagen byggdes en "vagga" där båten ska stå ute på tomten..
farsan har skapat en blogg om just båtens utveckling - HÄR
själv tog vi det lugnt och tog dagen som den var.. har haft en jobbig ihållande huvudvärk i över en vecka nu..

Tänker mycket på så många olika kärlekar det finns..
den starkaste kärleks känslan jag trodde fanns var till ett av mina tidigare förhållanden..
men egentligen är kärleken till familjen starkare, de är nog mer att den har nog alltid funnits där så den
sticker inte ut! Men denna kärlek till en liten bebis, mitt barn.. den går verkligen inte att förklara förrän man själv får sig en plutt.. ja, vart ville jag komma? ingen aning, kanske hade räckt med att säga att Charlie är de bästa som hänt mig!

Pussokram,

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback