Våra kommande barn..



Låt mig presentera Signe Johansson - Långkvist !
Nu tror jag ja skiter i spain och skaffar mig en egen liten istället..


När våra barn tillverkades via internet så stod det under laddningen:

"please hold on while we make your baby... it shouldn't take more than 9 months ;)..."
hehe

och så har vi vår pojk Edgar:


hm,lite wierd att han har så mörka ögon när både jag och Magnus har ljusblåa...

Om jag skulle få Chad Michael Murray (Lucas Scott you know) som far till mitt barn skulle vår dotter se ut ungefär såhär:



och en pojke till får det bli med Chad;



Ja nåt vettigt har man fått gjort ikväll då.. skaffat barn och allt..


Kommentarer
Postat av: maja

Vad heter sidan? :D

2008-09-19 @ 14:11:51
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback