utmanad,

Har blivit utmanad av Maria, (min inspirationskälla till stil!)

Det går ut på att man skriver
vad man tycker om höstens trender.

1. Spets - Absolut, älskar klänningen Elin har på sig här ovanför
2. Höga stövlar - Med klack, ja
3. Vadlånga kjolar - Ingen kjoltjej men älskar just modet med hög midja
4. Baggy jeans - Hållt i flera år för mig
5. Det dressade modet - me love!
6. Halvöppna, typ håliga skor - Klickade hem ett par med härlig klack häromveckan,
och jag är helt såld!
7. Kilklackar - Funkat även det några år
8. Capen - Nja, inte jag
9. Leopardmönstet - För mkt Shania Twain
10. Kappor i glada färger - Absolut
11. Rutigt - Mm vardags som fest!
12. Väst - Nej, försvann för två år sedan för mig
13. Hatt och andra huvudbonader - Inte hattar eller kepar då jag aldrig passat i sådant, däremot älskar ja att fixa nya frisyrer !

Alla som känner för att skriva om lite trender är välkomna att göra utmaningen!



Jag sitter här och väntar på att Marielle ska logga in på msn
så jag kan lägga in hennes design, är riktigt nyfiken på resultatet :)
Även pratat lite med Viktor ikväll, vi har inte pratat i telefon med varandra på länge
så det var på tiden!
Nu ska jag umgås med mina älsklingar innan Mellebus kommer in !
bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback