Time for bed

Sjuttsingen, jag som tänkte dra en sådan där lista som man ger svaren genom att räkna till 10 och välja första meningen i sms:et .. ja lite svårt att förstå.
Men, det får va då ja bara hade två vanliga sms.. resten är massa sjuuuka skämt min syster Heidi bombaderade mig med förr.. hihi :)

Och jag sa att jag skulle lägga mig tidigt, senast 22.
hm, grejen är den att jag är mitt uppe i sluta röka tiden.. den första tiden.
Jag vet ärligt inte varför jag försöker sluta.. jag känner mig helt sjuk i hela kroppen
jag vet att det inte är någons tjat, för det tar inte längre på mig.
Njae, de är nog dels allt man läser om tex. Madde
och rädslan (eller vetskapen!) att jag själv en dag har större risker att drabbas av cancer.
Sen tänker jag, att vafasen folk som inte rökt ett enda bloss dör ändå av denna jävla cancer..
men ja.. just nu sitter jag här och skakar och fan de är äckligt jobbigt.
Tur för mig att jag inte har cigaretter hemma.

Istället tänkte jag ersätta dessa abstinensryck med en massa goa colakakor (farmors recept)..
yepp, Hanna kör igång ugnen och plockar fram ingridiensfanskapen..
hm,nej usch vi har ingen grädde hemma.... det behövdes endast 6 msk, och ingen mjölk nähä det blev
inga kakor
.. tur för mig att jag hade massa russin som ja kunde tugga på.
NEJ, vad har jag gett mig in på.... gassh, - tänker allderles för mycket-
och kanske skriver ner allderles för mycket för er.
hehe ja menar, intressant inlägg?
jo, men jag fick åtminstonde sysselsätta fingrarna en liten stund *blinkblink*


Jo, läste ni om den där tjejen som är 17 år och trebarnsmamma.. väldigt intressant.
Jag fann hennes blogg HÄR om ni är nyfikna.. Shit vad dömmande folk är bara för hon är 17,
egentligen, man blir väl inte en sämre mamma bara för man inte väntar och gör som alla andra?

Nej, jag ska sova.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jaha vad kul! :)

vart blir det någonstans?

2008-09-24 @ 10:07:09
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback