Tidsfördriv

OM DIG SJÄLV
Vad heter du? - Hanna
Vart bor du? - Filipstad
Trivs du där? - Nja, kunde vart bättre
Brukar du läsa horoskop? - Dagligen
Har du körkort? - Nej, faktist inga tankar på det just nu heller
Favoritdjur? - Hund
Vad spenderar du dina pengar på? - Mat och hyra är största utgiften, sen tar man det man har råd me!
Festar du? - Inte ofta, men det händer
Brukar du bli för full? - När det händer, händer det
Antal kuddar i sängen? - 6
Kan du baka bullar? - Japp
Bläck eller blyerts? - blyerts om jag ska måla, annars bläck
Mc donald's eller burger king? - förstnämnda
Är du allergisk mot något? - Nej (småkänslig kanske?)
Äger du ett busskort? - Ja, men inte aktivt
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - lättmjölk (olika färg för olika mjölkföretag)
Hur ser du ut idag? - Like hell,
Nästa mål i ditt liv? - Au pair
Vad såg du senast på tv? - Idol!
Hur svarar du i mobilen? - Aa de är Hanna
Vem ringde dig senast? - Minns inte
Vad sa den som ringde? - ingen aning
Antal timmar sömn inatt? - 5
Sov du ensam? - Nej, jag och Magnus och PRIMUS på vår 1.20 säng.. lite trångt/varmt, men oj va myspys :)

SENASTE PERSON SOM..
Sov i din säng: Hm, förutom vardagligen så Emelie (Magnus kompis) som var hundvakt när vi var i STHLM
Såg dig gråta: Igårkväll, Magnus.. när vi såg filmen "VARG" där dom slog ihjäl en varg.. och massa döa renar.. usch
Fick dig att gråta: Magnus när vi inte fick valpen och allt snurr omkring den dagen..
Du gick på bio med: Magnus (Arn tvåan alltså.. mm älska!)
Du gick på stan med: Vilken stad?
Skällde på dig: Min chef (av förklarliga anledningar)
Skickade ett e-mail till dig: Masha (från spanien, hon som sökte aupair, tyvärr fick jag det inte.. men var på toppen av dom sökande :)

HAR DU NÅGONSIN..
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Busbråk mest, någon gång när han verkligen ska ha sin vilja igenom såklart
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? När jag var gravid drömde jag om det någon natt innan jag gjorde testet
Tar du droger? - ABSOLUT INTE.
Vad är du mest rädd för? - ÅSKA, SPINDLAR, HÖJDER, NÅLAR, att jag ska stå ensam kvar.
Vart vill du gifta dig? - På en strand
Vad hatar du verkligen? - Hur folk vill kontrollera allt. och alla
Har du varit kär? - Ja
Kör du bil? - Ja de har hänt
Har du ett jobb? - Ja
Gillar du att ha folk omkring dig? nja, jo ibland men ja e en ensamvarg
Är du ett hälsofreak? - Nej, demina älskar mig för den jag är.. dock har jag dåligt samvete för att jag väger lite extra och rör mig minimalt .. för hälsans skull alltså.

HAR DU DE SENASTE 48 TIMMARNA..
Gråtit? - Ja
Köpt någonting? - Hm, nej
Varit sjuk? - Ja...typ
Sjungit? - Säkerligen, sånt tänker man inte på
Sagt "jag älskar dig"? - Nej
Velat säga till några att du älskar dem? - Ja
Träffat nån ny person? - Hm, jag jobbar i kassan på ett café , vad tror ni?
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Ja


ja somsagt, tidsfördriv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback