Tankedag

är det idag, en sån dag då man nog helst vill försvinna om man visste vad som försigår i min skalle,
en sån dag man bara vill beta sig igenom så fort som möjligt.
Magnus är på jobbet så då är jag hemma själv, (tur för honom .. jag med mina tankar är nog inte så social)

Min bild kom med i filipstassa idag :)
Man skulle skicka in en fin bild ifrån sommaren å vad vore då mer passande än
den ni röstade fram :)


Näni, vad ska de bli av mig? jag vet inte vad jag vill med livet..
ena stunden plugga, andra stunden har ja
de bra som de är.. andra stunden resa jorden runt..
usch med tankar!



Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Jobbigt för dej med alla dessa tankar,MEN du ,vänd på det och tänk vilken tur jag har som fortfarande är så ung att jag faktiskt inte måste bestämma vad jag vill göra om ett år eller två.Ta dom jobb som du ka och erbjuds för tillfället och funderar lite mindre(vet att det är lättare sagt en gjort)så kommer du säkert på en dag vad du vill göra.Ibland måste man våga och chansa lite för att komma på vad som passr en.Stor kram från mej till dej.

2008-09-02 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback