Stockholm, del 2

Ja kom på att ja dels tog några bilder i helgen och några ja inte visat än
från sthlm (Dom låg på Magnus mobil...;P)


Tycker dom har väldigt fina hus på Östermalm de så kallade
"Våningarna" ;P


Honey satt och väntade på mig vid badet på båten :)


Åbos hamn.. (tror jag :P)


en fin del av sthlm - gamla stan


"MAGNUS! DU MÅSTE STANNA OCH TA ETT KORT HÄR!"
(min mobil var nerpackad...)


En fin ö mitt i skärgårn..


de höga hissgrejjet, är en lyxrestaurang.. en av de dyraste i stholm vid slussen..
den ska magnus bjuda mig på en gång, det har han looovat!

Nog om de, tillbaka till lördagen;


En Hanna, lite småådragen :)


En Magnus, Väääldigt dragen...

Nu ska jag käka frukost, sen dra till jobbet.
Vad ska ni göra idag? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback