Städtant!

Japp idag är det städning för hela slanten.
Jag har rengjort varenda yta i vardagsrummet (och tillochmed putsat fönster deni..)
även städat vårt lilla sovrum som gärna glöms bort annars..
och rensat ut alla sommarkläder + städat ur ordentligt så man ser vart man går
i garderoben :) Sen e jag ju en samlare.
En samlare är en sån som tar emot massa skit, och aldrig kan säga nej.
Min då kloka storasyter sade för måånga år sedan när hon hjälpte mig..
tänk såhär Hanna: Behöver jag det? sedan sortera i högar som JA, NEJ och KANSKE..
den gången rensade vi upp i mitt rum (förstår inte hur jag kunde leva så...)
jag hade typ inte damsugit på flera ÅR. det minns jag mycket väl.
Tack sis =)

Ja.. tillbaka till verkligheten.
Ska köra ut min nygamla tv bänk då den är way to big för denna lilla lägenheten,
ska ju inreda Magnus källare i Nykroppa (där är två rum)
och då är de bra att lämna av lite samlaresaker.
pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback