Skönhet

Igår gick jag och la mig kl 22 på en fredagskväll,
oj vad det var behövligt! ungefär hela veckan har nätterna smygit
sig på innan man hittat kudden.
Vilket måste resulterat till hur huvudet mådde igår.

Tvn är helt knas, jag blir knäpp
antingen är det datorn eller tvn..
funderar ofta på att köpa en gård i norrland
mitt i skogen och leva på det jag själv odlar
och inte vara beroende av dagens samhälle,
tanken har slagit mig ofta.
Tänk er "The Beach" med Leonardo Dicaprio
alltså den gemenskapen och det samarbetet,
dock sket det sig på grund av kartan..
men mitt ställe skulle ju inte vara hemligt!

kanske nåt sånthär?


Kommentarer
Postat av: Daglig läsare

Jätte cool design tycker jag!

Du borde kanske ha det som ett intresse att hjälpa andra bloggare med deras designer. För riktigt snyggt var det!

2008-09-27 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback