Sång #1

Närå, men vi ska strax dra iväg mot Nykroppa,
chefen var så hygglig och fixa lönen redan idag så ja kunde sjunga med ikvälll..
hon tyckte verkligen att ja skulle börja där :D

Fick jobba lite över, så de blev bara hem och sitta en stund å iväg.
Känner verkligen hur kroppen börjar piggna till utan cigg
att man inte har dedär så man typ känner hur nikotinet snurrar till i knoppen..
för jag får inte något nikotin och jag har råd att köpa mig en ask men icke.
Just nu har jag inget sug men det kommer väl framåt kvällen när man varvar ner..

Nu ska ja fixa mig, här har ni mig som leder "Körslags - gruppen - Nykroppa"
HAHA

Puss

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jo min mamma som alltid vill vara ute i så god tid som möjligt :P



jag tog de jag tycker om mest och så sommarplagg och lätta höstplagg. då jag kommer hem vid jul tar jag med mig vintergarderoben då istället. så blir det inte lika mycket att packa :)



låter som en spännande familj! jag är lite småkär i tvillingar :P

2008-09-24 @ 16:51:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback