Reseplaner..

Resan till spanien kommer kosta
1300 kr ungefär.. och då inkl. försäkring
flyg, tåg till sthlm, tunnelbanekort
(dygn)
m.m fasen fann massa flygställen
i början som en FLYGSTOL för 3000..
men efter lite letande fann jag en stol som låg på 549 SEK
deni :)

De behöver inte bli så dyrt att resa neråt!
Familjen jag antagligen kommer bo hos bor ungefär
2 timmar ifrån Barcelona .. och det är en turistort
som heter St. Pere Pescador


Coolt va?
Nu ska ja bara vänta på svar.. de verkar vara några fler än jag
men jag är en favorit (hon har lagt till mig bland sina favortier.. lite komplicerat
men så funkar det på den sidan)

Yää.. de börjar klarna och klarna.

Har ni sett att One Tree Hill börjat sända gamla avsnitt på femman igen?
guess vem som är klistrad där varje dag ;p närå har ju inspelningsbar - box ! Perfa..
Men usch så hemskt senaste (Avs 3 ses 6) var..  grät igenom hela .

Au Thee Age it was (uttala det jag precis skrev så fattar ni vinken!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback