Om kvinnor styrde världen

Ja, enligt mig tror jag inte vi hade stått här med bomber granater och
med en jord som klimatet håller på att förstöras på
och där många människor är olyckliga och far illa.
Om vi bara hade fått bestämma från första början,
för ser ni, vi kvinnor tänker innan vi handlar.
men det är somsagt en personlig åsikt..

Iallafall, inlägget skulle handla om Om kvinnor styrde världen
fast med ett annat syfte, Rosa bandet-mailet som skickas runt
jag fick det precis och en självklarhet för mig är att skicka vidare det..
Men de innehöll så många smarta bilder att jag tänker lägga upp några här;


Vi tänker innan olyckan händer. 


Vi tänker på att utnyttja alla områden, denna håller även för tonåringar
då dom säkerligen vill vara fräscha när de camar..
 

Det här är den perfekta lösningen !
Önskar den funnits även hemma hos mig.....

En liten rolig godnattsaga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback