Nuså


Nu funkar det som vanligt igen!
Härligt :)

Gårdagen blev helt å hållet uppochner vänt, vi skulle ju dra precis när jag skrivit det inlägget
yää, grejen var den att vi ville förfesta .. bara jag och magnus :)
Så, han drack tydligen liiite för mycket (vi dricker nästan aldrig..)
så  innan vi gick hade han redan somnat o sånt traditionsenligt på toalettgolvet..
han påstår att han inte var speciellt påverkad och att det var min Malibu (cocosdsprit) som han inte tålde doften av...
men jag spelade in honom när han pratade och ja, onykter var han HAHA

Sen upp imorse.. (vid ett men vadå, det var ju min lediga dag!)
Och käka lite nybakat och softa, sen ner på Marken som tyvärr höll på att stängas ner
men fick iallafall åkt två snurrkaruseller och köpt massa marknadsgodis,
sen fick vi även äkta hemmagjord honung av Magnus far (han säljer sånt på oxhäljamarken)
Ja, sen bar de hemåt sletna.. åkte upp till magnus kompis och kollade på ONE TREE HILL (mitt boxerkort vägrar fungera) yeeeha, äntligen är min absoluta favoritserie igång igen :D:D:D
Funderar på att skaffa ett riiiktigt stort akvarie istället, när jag kommer hem till sverigie om jag får jobbet..
ja, jobbet va de.. jag vet inte riktigt hur jag skall göra, får fundera lite till hih.

Tog en pizza och tittade på "Scream" ni minns väl dom gamla klassikerna :)
har även 2 och 3 här som vi ska se någon dag,
nu är de bedtime, ännu en ledig dag som försvann, usch vad tiden ska flyga iväg när man har kul..
Imorgon är det måndag och en ny arbetsvecka.
Ha de gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback