Mõspõs

Ja det har varit en väldigt trevlig dag,
Vi köpte med en leksaks keyboard till Kevin 
hehe, hans mamma (magnus syster) sa att den dagen 
vi får barn så ska hon köpa en likadanständigtlåtandegrej 
så får vi se hur de känns ;P

Så har man druckit sin första kopp kaffe svart,
jag har aldrig tyckt om detta utan håller mig till latten..
men jag drack den på jugoslaviskt vis 
dvs. man kokar upp vattnet och sockret 
sen häller man i kaffet och sen silar man av.
Det var betydligt mycket godare än det vi tråkiga svenssons gör!

Sen storhandla vi på Lidl och de blev en del..
sen hem till nykroppa där en liteen poojk väntade.. 
alltid lika kul.
Nu har vi städat och tvättat och håller på att laga mat
men oj, jag tror jag stupar snart.. e skeeta trött.
Så får väl klämma i mig nån snitzel & klyft potatis med vitlöksbröd :D
sen ännu mera Mõspõs (=Myspys)

Nattis!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback