Min FÖRBANNADE låt



Har ni någon låt ni ska och då menar jag SKA lyssna på när ni är pissed off?
Jag började nämligen bli riktigt irriterad på blogg.se för att de alltid ska hänga sig
när jag redigerar designen, då blir ju hälften fult.
Då kom en melodi in i skallen -

Babble, babble, bitch, bitch Rebel, rebel, party, party Sex, sex, sex and don't forget the violence Blah, blah, blah, got your lovey-dovey sad-and-lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing along Babble, babble, bitch, bitch Rebel, rebel, party, party Sex, sex, sex and don't forget the violence Blah, blah, blah, got your lovey-dovey sad-and-lonely Stick your stupid slogan in Everybody sing
..

Den funkar även när man cyklar uppför förbannat jobbiga backar , kan jag tala om.



Helgen har vart sisådär underbar, en helg med älsklingen.
Dock fick jag den månliga krampen, dendär som jag äntligen får starka tabletter för
negativa är att jag ungefär sovit bort hela söndagen, och att jag bara mår super dåligt.
Men det är det värt, för jag kan andas !

Magnus mor har renoverat upp typ hela hans lägenhet sen sist, hon ska ju ha sin massage-verksamhet
där uppe på övervåningen, vi får iallafall ha kvar källarens två rum och gemesamt kök & toa.
Blir ju betydligt mycket billigare.. trist att jag glömde ta före&efter bilder, för wow vad snyggt det är..
riktigt hemtrevligt, inte ungkarlshem som förr.

Upp och hälsa på storasyster där det var en hel drös med massa människor,
kändes riktigt hemtrevligt att komma in i ett hus där min syster bor..
och vilka små busiga söta kissmissar.. ja vill såå gärna ha en egen liten kattunge,
men ack vad illa det hade gått med Primus, tyvärr.
Men ja är nog ändå en hundmänniska.. :P

Nu ska jag se på Bourne - Ultimatum
som jag har spelat in på vår nye boxer :D

Vad tycker ni om designen?

Lite busig men ändå stilig.. eller?
Puss&kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback