kränkt..

Jag känner mig så jävla kränkt.
inte bara av polisens beteende.
utan av att jag faktist var vän med en sån idiot.
jag pratade med honom om hur jag mådde.
Han var bara ute efter en sak ändå kallar han MIG
en massa fula meningslösa och SÅRANDE saker ,
det har han iofs gjort emot alla hela tiden.

Inte nog med att han totalt sabboterade förhållandet mellan
mig och viktor när det var aktuellt.. en manipulerande jävel är vad han är.
Att man ens beteer sig så är obegripligt
och att han sedan uttrycker sig så
kränkande emot mig.
Får jag chansen att ge tillbaka då ska ha verkligen veta
att den tar jag, och det kommer svida.


Hur fan funkar svenska samhället idag ?
jag är riktigt besviken.
och riktigt KRÄNKT.

Hoppas du är nöjd nu din fule fan =
Marcus Persson.

och har ni något att säga den jäveln når ni honom
klicka bara HÄR och andra nummret.
(något måste man ju ge tillbaka, jag hänvisar bara
inte lägger ut något olagligt...)


Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: det var ett riktigt bra tips!! :)



ja, de tär helt okej! :)

2008-09-21 @ 14:14:27
URL: http://mysblogg.se
Postat av: maja

Tog polisen inte bort bilden?

Eller vad menar du? :O<3

2008-09-21 @ 14:23:45
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback