jajajippijippijaj

Ska snart springa ner till ICA där ett paket väntar,
ett paket med en helt ny inspelningsbar boxer :)

Får se om det kanske blir nykroppa i helgen,
önskar man hade en stuga mitt i ingenstans och
en brasa och fågelkvitter
det önskar jag.

Försökte lära mig Photoshop igår kväll, spenderade timmar
framför youtube och lärde mig massa skit om lager
just bara för att kunna få en snygg design här,
man vill ju kunna detta serrö
men icke sa nicke, jag fattar inget.
De är på engelska och allt blir bara knas för mig,
PAINT
är så mycket lättare.

Sa till Viktor på msn:
- Om ja uppfunnit ett sånt här program skulle jag då inte göra det så komplicerat
han svar var:
- Det är inte för "normala" människor det är skapat, det är för bildredigerare..

Ja, men vad finns det då för oss normala personer som vill förstå det vi sysslar med?
Nä kör på Paint ett tag till tror jag.

Nu en ny boxer var det!

Kommentarer
Postat av: maja

Vad köpte du det?:)

2008-09-12 @ 16:46:30
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Gabbi

picnic.com eller något.. där fixar du det lätt. = )

2008-09-12 @ 18:52:43
URL: http://bellasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback