Idag är ingen vanlig dag..

för det är Magnus födelsedag, hurrahurrahurra!

Nu har har haft sin familj här och jag bakade hela kvällen igår,
det blev;

Kokosrullader med Vaniljsås & körsbär i mitten
Chokladbollar (of course, it´s me!)
Glutenfri Kladdkaka

sen tog jag med från caféet;
Choklad- bullar
& Hallongräddtårta med 26 ljus :)

Dock har vi hälften kvar som Magnus får käka upp ;P
Han är duktig på att stoppa i sig en egen tårta ibland..

Jo, annars är allt bra.
Händer mycket, många funderingar ang. dehär med aupair,
jag vet inte om jag vågar släppa tryggheten..
men ändå vill jag ha förändringar och utmaningar!

Vad tycker ni om IDOL iår då?
jag var supernegativ till nya juryn, men dom duger..
dock saknar jag Daniel, jag diggade hans sätt att digga ;P
Tror en kille som är inne på caféet gick vidare i Karlstad,
håller på att kolla upp det nu.
ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback