I want to belive..

att denna dagen var underbar på alla sätt och vis,
tänk att människor kan vända från det ena till det andra..
Igår var jag ju tankspridd och uppstressad och helt freakt out
men idag helt lugn och sansad..
Min arbetskollega sa först att jag var fin
och ja har aldrig fått någon liknande kommentar på det viset,
så reaktionen var "eehm, okeej?" ..
Sen frågade han om jag sovit bra för jag såg utvilad ut..
wierd.



Såg senaste "X-files aka. Arkiv X" igår, helt ok... lite för lite action ändå tyckte jag..


ja, mycket medveten om att bloggen är nere helt just nu..
jag känner som Stina.. något sådant, det händer faktist inte så mycket
och har man då dålig inspiration för tillfället blir det halvdanna inlägg,
hänger ni med?

Kanske skulle satsa på blogg-uppehåll helt jag med....

vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback