HannaEllenor vs. Jennifer Lopez = ?!

Haha.. hittade ett roligt ställe på internet där man kan mixa ihop sig själv med en kändis "sno dragen"
och jag mixade och mixade men jag passar inte så bra med kändis-skapet tror jag..
tills jag skapade denna:   

                                                     Miss Lopez underbara latina-drag

 HannaEllenors underbara svenska drag!


Har även shoppat lite smågodis till mig själv alltså smink.
Tänkte testa mig på att testa något som det bloggas mycket om
nämligen Foundation som man borstar på (i puderform)
och än har jag inte testat det annat än på handen,
detta skall tydligen vara mycket bättre för huden än allt annat klet.


Sedan blir de lite slingor i mitt tråkiga vardagshår
och liite färg på ögonbrynen (som också det tipsas mycket om i bloggarna 
bla.
Stina & Amanda)

Och en sak till men det ska jag försöka ta kort på så ni
får se det imorgon när ja ska se om ja inte
kan få ihop lite före och efterbilder på sminkningen!


Annars händs inte mycket, känns som jag är en arbetsmaskin .. inget illa emot mitt jobb
men dagarna går så fort att de känns som man går om och om igen :p
Igår var vi och testade på att sjunga i Gospel-kör i Nykroppa,
Dock känner jag att jag ska inte sjunga ibland en masa folk, en i mängden
nä ska man syssla med musik vill iallafall jag sjunga för att JAG sjunger.
Men annars hade det nog vart ett roligt fritids-intresse, men jag passar det.

Nu ska vi köra igång med skönhetsprodukterna :)
Här har ni en skön blandning:


Min favis
Chad Michael Murray blandad med en bit Hanna.. hm trans-chadie?


Sidan jag var inne och lekte på hittar ni HÄR...
byebye

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för din röst!! Du måste berätta hur den foundationen var!!

2008-09-25 @ 20:35:24
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: maja

Åh jag har vart och kollat på den fondatinen i gbg. Har hört den är skitbra! :)

2008-09-25 @ 21:50:22
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback