God tisdag!

Hur mår ni ute i världen?
Jag är trött, somnade inte förrän tre inatt..
Dels var vi ute med pojken på inhägnat område så han sprang verkligen av sig..
hehe han e la för go, när han springer och leker omkring så nöffar han :)
och så nöffar jag tillbaka och då nöffar han ännu högre :D

Ja, sen har ja tänkt på hur kul det kommer bli med spanien,
förhoppningsvis.. de är något som ändå tar emot..
de är nog tankar om hur de verkligen kommer vara där nere
och klarar jag 3 ungar? jag som inte har världens största erfarenhet.
Men har iallafall bestämt att blogga som vanligt om ja fixar internet villsäga..
dock kommer det nog bli mycket segare, får köra på min gamla bärbara..
men de duger väl :) för stunda iallafall!

Nu ska ja kila iväg till jobbet!
Ha en underbar dag ni !
själv kommer ja nog däcka av huvudvärk :P



Kommentarer
Postat av: maja

Jag kommer sakna dig som bajs när du är borta!! :( fast jag är lycklig för din skull !<3

2008-09-23 @ 11:11:16
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback