God morgon!

Jag tycker synd om Magnus som får stå ut med mitt tjatande om
att jag har ont här å där :P
Men så är det när man är sjuk , då är de ju synd om en :D

Somnade sent igår för febern kom som jag trodde,
vaknade 8 i morse en stund för att äta för tabletternas skull
sov som en stock igen till klockan var ca 17..
och ska äta lite middag nu som min älskling fixar
sen ska jag sova igen!

Men that´s life, right?

Tack Helena för kommentaren!

Måste bara kolla runt lite på favoritbloggarna
har förresten eventuellt fått en familj i SPANIEN
och denna gången verkar dom seriösa för dom har lagt
mig som sin favorit (man ser sånt...), de är tre jätte söta barn dock rätt små
sen bor dom bredvid stranden.. och det bästa av allt
är att jag inte börjar förrän den 1 januari vilket betyder att
jag hinner säga upp lägenheten och flytta ut lagom till dess, puuuh!

Ja, ska maila lite med dem så allt känns rätt lixom!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Gumman! Tråkigt att du är sjuk. Jag hoppas att du snart piggnar till. Spännande med Spanien! Jag håller på dig. Du vet att du har en försäkring... Massor av kramar

2008-09-17 @ 21:03:59
Postat av: Hanna svarar:

Sv; hihi ja om man kan kalla det försäkring *thihi

men det är jätte skönt att veta om det skulle bli problem, vilket vi inte hoppas på!

2008-09-18 @ 03:13:12
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback