ont.

Mitt huvud har bankat hela dagen, har aldrig haft migrän
men detta måste nog vara detta.
Jag kan inte titta utan att de värker i ögon&huvud
och det känns som om vilken sekund som helst sprängs en ådra
inne i huvudet på mig så ja faller ihop och dör.

Jag skulle ladda in bilder (som är tagna i morse)
men jag hittar inte sladden och ja orkar inte rota omkring
i massa saker med skrammel och sånt med detta huvudet.
Men .. foundationen var väl okej får jag väl säga..
jag och sånt har aldrig gått ihop , de ser lite "fjortisbarapåkletat"
ut.. hm, ja och de är ju som puder detta.. så de påminner lite om det.
Men de är ju ungefär på samma nivå som vanlig foundationen
+ är ju självklart att man slipper allt klet!

Sen färgade vi håret igår, de gick galant att en kille drog slingor :)
de blev jag nöjd med.
Något som jag personligen känner halvtmisslyckande över är
att jag tog sån svart färg till ögonbrynen.
Men de är det många som gör och de blev inte alls så starkt..
men å andra sidan är jag inte van vid att se mig i svarta ögongbryn.
En sak är dock säker, jag får rejält mycket mer intensivare blick =)

Skulle leka lite med gamla bilder och helt plötsligt fick jag värsta najsa bilden
som jag och en klasskompis på IV i ängelholm tog på mig,
på en bild lektion =) vi hade cp-skoj !
dock var ju temat att se lite smådeppig ut..
Ja, sen mixa ja med designen helt plötsligt, och nu har ja den här..
ännu en design :)
Vad tycker ni? Erkänn den känns lite bättre, och passar bättre på min kategori ?!

Iallafall, för&efter bilder på sminkningen kommer troligen upp imorgon.
så länge får ni se två alternativa bilder jag tänkte ha till designen,
men den ja valde matchar way mycket mer.

                                                                                        Liten Hanna

                                                                                       Lagom lycka?




hihih, leker med ordet Lagom då det är unikt för sverige =)
Nu ska jag sova bort denna huvudvärken, det är nog därför den är här idag!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback